close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יותר מים חמים במקלחת בפחות כסף - איך עושים את זה

מערכת שורשטו סיוון, תשפא26/05/2021

אודות מערכת מיוחדת לשמירה על המים החמים בדוד...

תגיות:
כל אדם חולם על הרגע שבו הוא יגיע לביתו אחרי יום ארוך ויכנס למקלחת ארוכה וחמה. לא מעט אנשים שיש להם דוד שמש מגלים כי למרות שהיה יום חם, עדיין אין להם מים חמים בסוף היום. אין דבר מסתכל יותר מלגלות כי במקלחת יש מים קרים בלבד. כיום, באמצעות התקנת פקחום,
ניתן לנצל באופן מקסימלי את המים החמים בדוד עבור צורך אישי בכל דירת מגורים. מהו הפקחום, מדוע כדאי לבחור בו וכמה זה יעלה לכם, את כל הפרטים תוכלו לקבל במאמר הבא...

דוד שמש בבתים משותפים
מי מאיתנו לא מכיר את המיכל הגדול של דוד השמש שניצב על גגות הבתים? לרוב את המראה הזה ניתן לראות בבתים פרטיים או בתים משותפים. בגגות בתים אלו יש מספיק מקום לאכלוס מספר נמוך של דודים, דבר שבלתי אפשרי לעשות בבתים משותפים עם הרבה דיירים. למעשה, על גגות הבתים המשותפים מותקנת מערכת דומה שההבדל היחיד שלה הוא שהיא מערכת שמשותפת לכלל הדיירים. במערכת זו יש קולטנים משותפים שאליהם מחוברת מערכת צינורות משותפים שדרכם עוברים המים שיתחממו אל הדודים הקטנים שבדירות. התקלה הנפוצה ביותר בבתים משותפים היא שפשוט אין מים חמים כלל, שאין מים חמים מספיק או שאין מספיק מים חמים. בעצם, לא מדובר על תקלה אלא על מצב קיים שנגרם כתוצאה ממערכת הדוד המשותפת. בימי הקיץ הקולטנים מחממים את המים בצינורות המשותפים והם מגיעים באופן ישיר אל הבתים. בחורף המצב שונה שכן המים בצינורות המשותפים קרים וכל דייר מחמם את המים בדוד האישי שלו באמצעות הדוד החשמלי.

אך מערכת הצינורות המשותפים לא מנותקת בזמן זה מהדודים האישיים ולכן אל המים החמים שבדוד זולגים מים קרים מהצינורות שהופכים אותם לקרים או פושרים. בגין זאת, גם בקיץ דיירים בבית משותף יכולים לסבול מהעדר מים חמים וגם בחורף בשל הבעיה המדוברת המים יכולים להיות לא חמים מספיק או לא חמים כלל. במקרה שכזה דיירי הבניין המשותף יהיה בטוחים שיש להם תקלה בדוד, דבר שלא נכון בהתאם להסבר.

מהו הפתרון שיכול לעזור?
הפתרון הטוב ביותר למצב המדובר הוא מוצר שנקרא: פקחום. מדובר על מערכת פשוטה שניתן להתקין בכל בית ולחבר אליה את הדוד האישי שלכם. מה שמעולה במערכת המדוברת זה שהיא יודעת לזהות את המים החמים שמצויים בתוך הדוד האישי שלכם ובזמן זה היא מפעילה שסתום חשמלי שמונע מהמים הקרים שבצינורות לזלוג אל הדוד החם שלכם. כמו כן, המערכת גם יודעת לזהות מתי המים בדוד קרים ובהתאם לכך לפתוח את השסתום.

האם פקחום שווה את ההשקעה?
העלות של מערכת פקחום איננה גבוהה מדי. מדובר על עלות חד פעמית שמתחלקת לעלות של המערכת עצמה שעולה 650 ₪ כולל מע"מ ועלות ההתקנה שהיא 350 ₪ כולל מע"מ. יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור שאתם מחזירים את ההשקעה בחיסכון הכלכלי על הדלקת הדוד פעמים רבות עבור מים חמים זמינים ועל כן, אין ספק שמדובר על מערכת שבהחלט כדאי לבחור בה כיום, בעיקר אם אתם מתגוררים בבניינים משותפים שבהם יש מצוקת מים חמים ולא בשל העובדה שיש לכם בעיה כלשהי בדוד, אלא בשל העובדה שמדובר על מערכת משותפת.

ניתן להחזיר בעצם את ההשקעה בכך שאתם חוסכים בהוצאות החשמל כמעט בחצי בכך שאינכם מדליקים את הדוד בכל שעות היום כי הפקחום שומר על המים החמים שלכם.

אם אתם מעוניינים לקבל עוד מידע על פקחום או לרכוש אותו, צרו קשר עם העסק: פקחום הקישון 17, בני ברק 03-570-7628 / ‏050-546-3644‏
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה